Polityka Reklamacji i Zwrotów

1. Postanowienia Ogólne

Niniejsza Polityka Reklamacji i Zwrotów określa zasady oraz procedury związane z reklamacjami i zwrotami produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującą ustawą.

2. Reklamacje

2.1. Konsument ma prawo zgłaszać reklamacje w przypadku wad fizycznych lub prawnych produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

2.2. Konsument zobowiązany jest do złożenia reklamacji w formie pisemnej lub elektronicznej na adres wskazany na stronie internetowej sklepu.

2.3. W treści reklamacji należy podać imię i nazwisko Konsumenta, dokładny opis wady produktu, numer zamówienia oraz oczekiwania Konsumenta co do sposobu rozpatrzenia reklamacji.

2.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Konsumenta o sposobie jej rozpatrzenia.

3. Zwroty

3.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość (zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta) w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.

3.2. Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku, gdy towar jest nieużywany, w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.

3.3. Konsument zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie lub za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej sklepu.

3.4. Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.

3.5. Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. Postanowienia Końcowe

4.1. Niniejsza Polityka Reklamacji i Zwrotów jest zgodna z obowiązującym prawem konsumenta w Polsce.

4.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Reklamacji i Zwrotów, o czym poinformuje Konsumenta na stronie internetowej sklepu.

4.3. Wszelkie spory wynikłe z realizacji niniejszej Polityki Reklamacji i Zwrotów będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującym prawem, a wszelkie próby rozwiązania sporu polubownie będą mile widziane.

Polityka Reklamacji i Zwrotów wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej sklepu.